fbpx

Cu Emoji sau fara Emoji?

 In Social Media

In comunicarea moderna, emojiurile au devenit un element comun. Cercetarile efectuate arata ca aproximativ 92% dintre oameni au folosit si folosesc emoji in mesajele lor.

Intrebarea pe care o primim noi frecvent este: Sa folosim emoji in comunicarea brandului

Bineinteles ca nu va doriti o comunicare neprofesionala pentru businessul pe care il detineti dar, daca nu vorbiti aceeasi limba ca publicul vostru tinta, nu utilizati cea mai eficienta strategie. Emojiurile pot imbunatati legatura emotionala dintre brand si public si chiar sa genereze engagement, cum ar fi: raspunsurile la comentarii printr-un emoji. Simplu, rapid, eficient!✔️

In mod evident, nu este esential sa incorporati emoji in comunicarea brandului in online. Insa, mai jos va oferim cateva informatii pe care decideti voi daca le luati in considerare pe viitor.

De ce emoji❓ Hai sa aruncam o privire!?

Stiati ca: 

✖️57% din postarile de pe Facebook obtin mai multe likeuri si cu pana la 33% mai multe shareuiri si comentarii daca au emoji in ele?

✖️emojiurile cresc engagementul pe Instagram cu pana la 48%?

Acum ca am aflat de ce emojiurile sunt vitale pentru comunicarea din online, hai sa vedem cum sa le folosim inteligent.

Ramai focusat pe mesajul pe care vrei sa il transmiti.?

Inainte de a aplica ‘strategia emoji’ gandeste-te la urmatoarele lucruri:

⚠️Ce fel de emojiuri sunt apreciate de audienta ta??

⚠️Brandului tau ce emojiuri i se potrivesc? Nu ti-ai dori sa pui ? si ? la o firma de avocatura, nu?

Foloseste emoji la timpul si momentul potrivit.

Gandestete la faptul ca nu toate mesajele necesita emoji. De exemplu, daca vrei sa faci o postare oficiala, despre fapul ca de astazi nu mai lucrezi cu un partener important, este intradevar neprofesional sa pui ? sau ?. Daca postezi despre lansarea unui produs nou insa, emojiurile sunt la ele acasa!?

◾️ Sfat: Gandeste-te in avans la cateva emoji-uri care sa iti reprezinte brandul. Apeleaza la persoanele de incredere din jurul tau si cere-le parerea.

Foloseste-le pentru a pune in lumina reflectoarelor campaniile de marketing.

Emojiurile sunt o modalitate buna de a atrage atentia asupra campaniilor de marketing si chiar de a crea o identitate a acestora, am putea spune ca se aseamana cu hashtagurile, doar ca nu creaza canale de comunicare.

◾️ Sfat: Daca vrei sa-ti impresionezi cu adevarat audienta prin campanii de marketing cu emoji, creaza-ti unul personalizat si foloseste-l in imaginea grafica reprezentativa.

Documenteaza-te inainte sa le folosesti.

Ceea ce semnifica un emoji este destul de important, nu toate emojiurile reprezinta ceea ce par.

Statisticile Emojipedia spun ca: “doar 7% din persoane folosesc acest emoji: ? ca un fruct, restul fac referire la un fund atunci cand il trimit”. Daca ai un brand care produce/vinde suc de piersici, poate ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a folosi acest emoji.?

Acum ca am discutat despre emoji, este timpul sa reconsideri strategia ta din social media, nu-i asa??

Team Digital Charms.?✨

Recent Posts

Leave a Comment

0

Start typing and press Enter to search

PANDEMIE